CSUC

El Pla de comunicació i màrqueting 2022 de la UdL, ara disponible al seu Repositori Obert

La Universitat de Lleida (UdL) ha fet públic el seu Pla de Comunicació i Màrqueting (PCM) de la unitat de Biblioteca i Documentació, que es pot consultar al Repositori Obert UdL.

El PCM és l'eina que permet valorar si els productes i serveis oferts a la comunitat universitària de la UdL tenen la màxima qualitat. És una actitud de compromís vers el personal usuari i implica una activitat de gestió contínua.

La seva principal finalitat és l'assoliment d'una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l'estudiantat i el personal docent i investigador. Entre els seus objectius destaca la millora de les necessitats i expectatives del personal usuari; garantir i augmentar l'ús dels recursos i serveis de les Biblioteques de la UdL; apropar els serveis i augmentar la visibilitat de les Biblioteques de la UdL.

El document inclou una proposta metodològica de planificació d'activitats i estratègies de difusió de recursos i serveis, amb l'objectiu principal d'aconseguir una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius.

Podeu consultar-lo al Repositori Obert UdL.

  • Compartir:
  • #
  • #
  • #